TERMENI ȘI CONDIȚII ALE SITE-ULUI WEB

EASYKLIMA.PL

TABELUL DE CONȚINUT:

  1. DISPOZIȚII GENERALE
  2. SERVICII ELECTRONICE DE PE SITE-UL WEB
  3. TERMENI ȘI CONDIȚII DE ÎNCHEIERE A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE
  4. MODALITĂȚILE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ A PRODUSULUI
  5. COSTUL, MODALITĂȚILE ȘI TERMENUL DE LIVRARE A PRODUSULUI
  6. RECLAMAȚII PRIVIND PRODUSUL
  7. PROCEDURILE EXTRAJUDICIARE DE RECLAMAȚIE ȘI DE DESPĂGUBIRE ȘI NORMELE DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI
  8. DREPTUL DE RETRAGERE
  9. DISPOZIȚII PRIVIND OPERAȚIUNEA ECONOMICĂ
  10. REVIZUIRI ALE PRODUSELOR
  11. DISPOZIȚII FINALE
  12. MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE

Site-ul www.easyklima.pl se preocupă de drepturile consumatorilor. Consumatorul nu poate renunța la drepturile care îi sunt acordate în temeiul Legii privind drepturile consumatorilor. Dispozițiile contractuale care sunt mai puțin favorabile pentru consumator decât dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor nu sunt valabile, iar în locul acestora se aplică dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor. Prin urmare, dispozițiile prezentelor condiții generale nu au scopul de a exclude sau de a limita niciunul dintre drepturile consumatorului la care acesta este îndreptățit în temeiul unor dispoziții legale imperative, iar orice eventuală îndoială va fi interpretată în favoarea consumatorului. În caz de neconcordanță între dispozițiile acestor Termeni și condiții și legislația menționată mai sus, aceasta din urmă prevalează și se aplică.

1. DISPOZIȚII GENERALE

1.1. Serviciul de internet disponibil la adresa de internet www.easyklima.pl este operat de Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varșovia, 00-410, post: Varșovia POLONIA, NIP: 7011112775; OSS: PL7011112775, capital social în valoare de: PLN 5000 ; adresa de e-mail: [email protected], număr de telefon de contact: +48 730700096

 

1.2. Acești Termeni și condiții se adresează atât consumatorilor, cât și întreprinderilor care utilizează site-ul web, cu excepția cazului în care o dispoziție specifică a Termenilor și condițiilor prevede altfel.

 

1.3. Administratorul datelor cu caracter personal prelucrate pe site-ul web în legătură cu aceste Condiții de utilizare este Vânzătorul. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopurile, pentru perioada și pe baza motivelor și principiilor indicate în politica de confidențialitate publicată pe Site-ul web. Politica de confidențialitate conține, în special, principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către administrator pe Site-ul web, inclusiv motivele, scopurile și durata prelucrării datelor cu caracter personal și drepturile persoanelor vizate, precum și informații privind utilizarea cookie-urilor și a instrumentelor analitice pe Site-ul web. Utilizarea site-ului web, inclusiv efectuarea de achiziții, este voluntară. De asemenea, furnizarea conexă de date cu caracter personal de către client sau client prin intermediul site-ului web este voluntară, sub rezerva excepțiilor indicate în politica de confidențialitate (încheierea unui contract și obligațiile legale ale vânzătorului).

 

1.4. Definiții:

1.4.1. BLOG – Serviciu electronic, un blog online disponibil pe Site-ul web și întreținut de către Furnizorul de servicii sub numele autorului: „EasyKlima Academy” pentru toți vizitatorii Site-ului web.

1.4.2. ZIUA DE LUCRU – o zi de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

1.4.3. EASYKLIMAPORTFINDER – Serviciul electronic, un catalog electronic/ motor de căutare a portului de joasă și înaltă presiune al unui autoturism, care vă ajută să reumpleți singur agentul frigorific.

1.4.4. FORMULAR DE ÎNREGISTRARE – un formular disponibil pe site-ul web care permite crearea unui Cont.

1.4.5. FORMULAR DE COMANDĂ – Serviciu electronic, formular interactiv disponibil pe Siteul web care permite plasarea unei Comenzi, în special prin adăugarea de Produse într-un coș de cumpărături electronic și precizarea condițiilor Contractului de vânzare, inclusiv a modalității de livrare și de plată.

1.4.6. CLIENT – (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, iar în cazurile prevăzute de legislația general aplicabilă, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia legea îi acordă capacitate juridică – care a încheiat sau intenționează să încheie un Contract de vânzare cu Vânzătorul.

1.4.7. CODUL CIVIL – Legea privind Codul civil din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de legi 1964 nr. 16, poziția 93, cu modificările ulterioare).

1.4.8. CONT – Serviciul electronic, un set de resurse din sistemul de comunicare de date al Furnizorului de servicii, marcat cu un nume individual (login) și o parolă furnizate de Client, în care sunt stocate datele furnizate de Client și informațiile despre Comenzile plasate de acesta pe Site.

1.4.9. NEWSLETTER – Serviciu electronic, un serviciu de distribuție electronică furnizat de către Prestatorul de servicii prin e-mail, care permite tuturor Destinatarilor de servicii care îl utilizează să primească automat de la Prestator conținutul ciclic al edițiilor succesive ale unui buletin informativ care conține informații despre Produse, noutăți și promoții pe Site.

1.4.10. PRODUS – un bun mobil disponibil pe Site care face obiectul unui Contract de vânzare între Client și Vânzător.

1.4.11. REGULAMENT – acești termeni și condiții ale Site-ului web.

1.4.12. SITE – site-ul web al Furnizorului de servicii disponibil la următoarea adresă de internet: www.easyklima.pl.

1.4.13. VÂNZĂTOR; PRESTATOR DE SERVICII – Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varșovia, 00-410, adresa poștală: Warszawa POLSKA, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL701111112775, capitalul social în valoare de: 5000 PLN ; adresa de e-mail: [email protected], numărul de telefon de contact: 730700096.

1.4.14. CONTRACT DE VÂNZARE – contractul de vânzare a Produsului încheiat sau încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Site-ului.

1.4.15. SERVICIU ELECTRONIC – un serviciu furnizat electronic de către Furnizorul de servicii către Client prin intermediul Site-ului.

1.4.16. PRESTATOR DE SERVICII – (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, iar în cazurile prevăzute de legislația general aplicabilă, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia legea îi acordă capacitate juridică – care utilizează sau intenționează să utilizeze Serviciul Electronic.

1.4.17. LEGEA DREPTURILOR CONSUMATORILOR – Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Monitorul Oficial 2014, poziția 827, cu modificările ulterioare).

1.4.18. COMANDĂ – o declarație de voință a Clientului transmisă prin intermediul Formularului de comandă și care vizează direct încheierea Contractului de vânzare a produselor cu Vânzătorul.

2. ECTRONIC DE SERVICII PE SITE

2.1. Următoarele Servicii Electronice sunt disponibile pe Site: Cont, Formular de comandă, Buletin informativ, Blog și EasyKlimaPortFinder.

2.1.1. Cont – utilizarea unui Cont este posibilă după ce Beneficiarul Serviciului efectuează în total doi pași consecutivi – (1) completează Formularul de înregistrare, (2) face clic pe câmpul „Înregistrare„. În Formularul de înregistrare, este necesar ca Destinatarul serviciului să furnizeze următoarele date ale Destinatarului serviciului: adresa de e-mail și parola.

2.1.1.1. Serviciul Cont electronic este furnizat gratuit pentru o perioadă de timp nedeterminată. Clientul are posibilitatea, în orice moment și fără a da vreun motiv, de a elimina Contul (demisia din Cont) prin trimiterea unei cereri corespunzătoare Prestatorului de servicii, în special prin e-mail la adresa: [email protected] sau în scris la adresa: ul. Solec, nr. 18, sediul B21, Varșovia, 00-410, poștă: Varșovia POLONIA.

2.1.2. Formularul de comandă – utilizarea Formularului de comandă începe în momentul în care Clientul adaugă primul Produs în coșul electronic de cumpărături de pe Site. Comanda este plasată după ce Clientul a parcurs un total de doi pași consecutivi – (1) completarea Formularului de comandă și (2) apăsarea căsuței „Cumpără și plătește” de pe Site-ul web după completarea Formularului de comandă. – până la acest moment, este posibil să modificați datele introduse de dumneavoastră (în acest scop, trebuie să vă ghidați după mesajele afișate și informațiile disponibile pe Site-ul web). în Formularul de comandă, este necesar ca Clientul să furnizeze următoarele detalii referitoare la Client: numele și prenumele/denumirea societății, adresa (strada, numărul casei/apartamentului, codul poștal, localitatea, țara), adresa de e-mail, numărul de telefon de contact și detalii referitoare la Contractul de vânzare: Produs(e), cantitatea de Produs(e), locul și metoda de livrare a Produsului(lor), metoda de plată. În cazul Clienților care nu sunt consumatori, este necesar, de asemenea, să se furnizeze numele companiei și numărul de identificare fiscală.

2.1.2.1. Serviciul de Formular electronic de comandă este furnizat gratuit și are un caracter unic și încetează în momentul plasării unei comenzi prin intermediul acestuia sau în momentul încetării anticipate a plasării unei comenzi prin intermediul acestuia de către Client.

2.1.3. Buletinul informativ – utilizarea Buletinului informativ este posibilă după ce se furnizează în fila „Buletin informativ” de pe Site adresa de e-mail la care urmează să fie trimisă ediția ulterioară a Buletinului informativ și se face clic pe câmpul de acțiune.

2.1.3.1. Serviciul electronic Newsletter este furnizat în mod gratuit pentru o perioadă de timp nedeterminată. Clientul are posibilitatea, în orice moment și fără a da vreun motiv, să se dezaboneze de la Newsletter (dezabonare de la Newsletter), trimițând o cerere relevantă Furnizorului de servicii, în special prin e-mail la adresa: [email protected] sau în scris la adresa: ul. Solec, nr. 18, sediul B21, Varșovia, 00-410, poștă: Varșovia POLONIA.

2.1.4. Blog – utilizarea Blogului este posibilă după intrarea pe Site – Blogul este disponibil tuturor vizitatorilor Site-ului fără a fi nevoie să furnizeze date sau să efectueze alte acțiuni.

2.1.4.1. Furnizorul de servicii face posibilă adăugarea de comentarii sub intrările de pe Blog. Comentariile Destinatarilor Serviciilor exprimă doar propria lor opinie și nu constituie opinia Furnizorului de Servicii. Este interzisă postarea de comentarii care încalcă regulile de netiquette și care conțin informații neadevărate sau care pot induce în eroare alți Destinatarii Serviciului. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a șterge comentariile care încalcă regulile de mai sus.

2.1.4.2. Furnizorul de servicii respectă articolul 14(1) din Legea privind prestarea de servicii prin mijloace electronice din 18 iulie 2002 (Monitorul Oficial 2002 nr. 144, poziția 1204, cu modificările ulterioare), conform căruia: „o persoană care, atunci când oferă acces la resursele unui sistem TIC în scopul stocării de date de către un destinatar al serviciului, nu are cunoștință de caracterul ilicit al datelor sau al activității conexe și care, în cazul în care primește o notificare oficială sau obține cunoștințe sigure despre caracterul ilicit al datelor sau al activității conexe, împiedică imediat accesul la date.

2.1.4.3. Utilizarea Blogului este gratuită și urmează filele corespunzătoare ale site-ului web. Blogul este întreținut de către Furnizorul de servicii. Clientul are posibilitatea de a înceta utilizarea Blogului în orice moment și fără a da vreun motiv, închizând browserul de internet.

2.1.5. EasyKlimaPortFinder – utilizarea EasyKlimaPortFinder constă în accesarea de către Client a panoului vizibil pe pagina principală a Site-ului și pe paginile individuale ale produselor, care permite Clientului să introducă datele autoturismului său și să selecteze anul, marca și modelul autoturismului.

2.1.5.1. Serviciul electronic EasyKlimaPortFinder este furnizat gratuit și are un caracter unic și încetează în momentul plasării unei comenzi prin intermediul acestuia sau în momentul încetării anticipate a plasării unei comenzi prin intermediul acestuia de către Client.

2.2. Cerințele tehnice necesare pentru a lucra cu sistemul TIC utilizat de Furnizorul de servicii: (1) calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet; (2) acces la poșta electronică; (3) browser web în versiunea curentă: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari sau Microsoft Edge; (4) rezoluție minimă recomandată a ecranului: 1024×768; (5) să activeze cookie-urile și Javascript în browserul web.

2.3. Clientul este obligat să utilizeze Site-ul într-o manieră conformă cu legea și bunele practici, cu respectarea drepturilor personale și a drepturilor de autor și a drepturilor de proprietate intelectuală ale Furnizorului de servicii și ale terților. Clientul este obligat să introducă date corecte din punct de vedere faptic. Clientului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal.

2.4. Modalitatea de procedură de reclamație cu privire la serviciile electronice este indicată la punctul 2.3. 6 din Regulament.

3. CONDIȚIILE DE ÎNCHEIERE A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE

3.1. Încheierea Contractului de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul plasează o Comandă prin intermediul Formularului de comandă de pe Site, în conformitate cu sec. 2.1.2 din Termeni și Condiții.

3.2. Prețul Produsului afișat pe Site-ul web este indicat în zloți polonezi (PLN), dolari americani ($), euro (€), lire sterline (£), coroane cehe (CZK) și include taxele. Clientul este informat cu privire la prețul total, inclusiv taxele, al Produsului care face obiectul comenzii, precum și cu privire la costurile de livrare (inclusiv transportul, livrarea și serviciile poștale) și alte costuri, iar în cazul în care valoarea acestor taxe nu poate fi determinată – cu privire la obligația de a le plăti, pe paginile Site-ului în timpul procesului de plasare a comenzii, inclusiv în momentul exprimării voinței Clientului de a fi obligat prin Contractul de vânzare.

3.3. Procedura de încheiere a unui Contract de vânzare pe Site web prin intermediul Formularului de comandă

3.3.1. Încheierea unui Contract de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul plasează o Comandă pe Site-ul web în conformitate cu punctul 2.1.2 din Termeni și condiții.

3.3.2. După plasarea unei comenzi, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și acceptă simultan comanda pentru a fi îndeplinită. Vânzătorul confirmă primirea comenzii și o acceptă pentru îndeplinire prin trimiterea către Client a unui mesaj de e-mail relevant la adresa de e-mail furnizată de Client în timpul procesului de plasare a comenzii, care conține cel puțin declarațiile Vânzătorului de primire a comenzii și de acceptare a acesteia pentru îndeplinire, precum și confirmarea încheierii Contractului de vânzare. De îndată ce clientul primește mesajul de e-mail menționat mai sus, contractul de vânzare dintre client și vânzător este încheiat.

3.4. Înregistrarea, securizarea și punerea la dispoziția Clientului a conținutului Contractului de vânzare încheiat are loc prin (1) punerea la dispoziție a acestor Termeni și Condiții pe pagina de internet a Site-ului și (2) trimiterea către Client a mesajului de e-mail menționat la punctul 3.3.2. din Termeni și condiții. Conținutul Contractului de vânzare este înregistrat și securizat suplimentar în sistemul informatic al Web-ului Vânzătorului.

4. MODALITĂȚILE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ A PRODUSULUI

4.1. Vânzătorul va pune la dispoziția Clientului următoarele metode de plată pentru Contractul de vânzare-cumpărare:

4.1.1. Plata în numerar la livrare la livrare.

4.1.2. Plata în numerar la ridicarea personală.

4.1.3. Plata prin transfer bancar în contul bancar al vânzătorului.

4.1.4. Plăți electronice și cu cardul de credit la alegerea Clientului prin: Przelewy24.pl, PayU.pl, PayPal.com, Apple Pay sau Google Pay – metodele de plată curente posibile sunt specificate pe Site în fila de informații privind metodele de plată și pe site-ul https://www.przelewy24.pl/, https://poland.payu.com/, https://www.apple.com/pl/apple-pay/, https://pay.google.com/intl/pl.

4.1.5. Plata prin sistemul de plată în rate prin PayU.pl.

4.2. Termen de plată:

4.2.1. În cazul în care Clientul alege plata prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile calendaristice de la data încheierii Contractului de vânzare.

4.2.2. În cazul în care Clientul alege plata în numerar la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la livrare.

5. COSTUL, MODALITĂȚILE ȘI DATA DE LIVRARE A PRODUSULUI

5.1. Livrarea Produsului este disponibilă pe teritoriul Europei.

5.2. Livrarea Produsului către Client este contra cost, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a Produsului (inclusiv taxele de transport, de livrare și de servicii poștale) sunt indicate Clientului pe paginile Site-ului în fila de informații referitoare la costurile de livrare și în timpul plasării Comenzii, inclusiv atunci când Clientul își exprimă voința de a fi obligat prin Contractul de vânzare.

5.3. Vânzătorul pune la dispoziția Clientului următoarele metode de livrare a Produsului:

5.3.1. Livrare prin curierat.

5.3.2. În numerar la livrare.

5.4. Vânzătorul informează că ambalarea și expedierea Produsului are loc prin intermediul societății EPACCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ cu sediul social în Varșovia (sediul social și adresa de livrare: Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Varșovia); înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din cadrul Registrului Național al Instanțelor Judecătorești cu numărul KRS 0000862281; instanța de înregistrare unde se păstrează evidențele societății: Tribunalul districtual Katowice – Wschód din Katowice, Secția a VIII-a economică a Registrului național al tribunalelor; capitalul social de: 5.000 PLN; NIP: 9542818782; REGON: 387147683.

5.5. Termenul de livrare a Produsului către Client este de până la 5 Zile Lucrătoare, cu excepția cazului în care un termen mai scurt este specificat în descrierea Produsului sau în timpul procesului de plasare a Comenzii. În cazul Produselor cu termene de livrare diferite, termenul de livrare va fi cel mai lung termen menționat, care nu va depăși, totuși, 5 Zile lucrătoare. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:

5.5.1. În cazul în care Clientul alege să plătească prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată – de la data la care contul bancar sau contul de compensare al Vânzătorului este creditat.

5.5.2. În cazul în care Clientul alege metoda de plată ramburs – de la data încheierii Contractului de vânzare-cumpărare.

5.5.3. În cazul în care Clientul alege metoda de plată în sistem de rate – de la data informării Vânzătorului de către creditor cu privire la încheierea contractului de credit cu Clientul, dar nu mai târziu, totuși, de la data creditării contului bancar sau de decontare al Vânzătorului cu fondurile provenite din creditul acordat Clientului.

6. RECLAMAȚIA PRIVIND PRODUSUL

6.1. Această clauză 6 din Termeni și Condiții stabilește procedura de tratare a reclamațiilor comune tuturor reclama țiilor depuse la Vânzător, în special a reclamațiilor referitoare la Produse, Contracte de vânzare, Servicii electronice și alte reclamații legate de funcționarea Vânzătorului sau a Site-ului.

6.2. Baza și domeniul de aplicare a răspunderii sunt stabilite în legile general aplicabile, în special în Codul civil, Legea privind drepturile consumatorilor și Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Monitorul Oficial nr. 144, poziția 1204, cu modificările ulterioare).

6.2.1. Dispozițiile detaliate privind reclamația referitoare la Produsul – un bun mobil – achiziționat de către Client în baza Contractului de vânzare încheiat cu Vânzătorul până la data de 31. decembrie 2022 vor fi stabilite de dispozițiile Codului civil în redactarea în vigoare până la 31. decembrie 2022, în special articolele 556-576 din Codul civil. Aceste dispoziții definesc în special baza și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de Client în cazul în care Produsul vândut prezintă un defect fizic sau juridic (garanție). Vânzătorul este obligat să furnizeze Clientului un Produs fără defecte. În conformitate cu articolul 558 § 1 din Codul civil, răspunderea vânzătorului în garanție pentru produsul achiziționat în conformitate cu fraza anterioară față de clientul care nu este consumator este exclusă.

6.2.2. Dispozițiile detaliate privind reclamația referitoare la Produsul – un obiect mobil (inclusiv un obiect mobil cu elemente digitale), cu excepția, totuși, a unui obiect mobil care servește doar ca suport de conținut digital – achiziționat de către Client în baza Contractului de vânzare încheiat cu Vânzătorul de la 1. ianuarie 2023 sunt determinate de dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor în vigoare de la 1. ianuarie 2023, în special articolele 43a – 43g din Legea privind drepturile consumatorilor. Aceste dispoziții determină, în special, baza și domeniul de aplicare a răspunderii vânzătorului față de consumator în cazul în care produsul nu este conform cu contractul de vânzare

6.2.3. Dispozițiile detaliate privind reclamația unui Produs – conținut sau serviciu digital sau un obiect mobil care servește doar ca suport al conținutului digital – achiziționat de către Client în baza unui Contract de vânzare încheiat cu Vânzătorul începând cu 1. ianuarie 2023 sau înainte de această dată, dacă livrarea unui astfel de Produs trebuia să aibă loc sau a avut loc după această dată, sunt specificate în dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor în formularea în vigoare la 1. ianuarie 2023, în special articolele 43h – 43q din Legea privind drepturile consumatorilor. Aceste dispoziții stabilesc, în special, baza și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de consumator în cazul nerespectării Contractului de vânzare de către Produs.

6.3. Se poate face o reclamație, de exemplu:

6.3.1. în scris, la adresa: Strada Solec, nr. 18, sediul B21, Varșovia, 00-410, poștă: Varșovia POLONIA

6.3.2. în formă electronică prin e-mail la adresa: [email protected].

6.4. Trimiterea sau returnarea Produsului în cadrul unei reclamații poate avea loc la adresa: ul. Solec, nr. 18, sediul B21, Varșovia, 00-410, poștă: Varșovia POLONIA.

6.5. Se recomandă ca în descrierea reclamației să se menționeze: (1) informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data apariției neregulii sau neconformității cu contractul; (2) cererea privind modalitatea de punere în conformitate cu contractul sau declararea reducerii prețului sau retragerii din contract sau orice altă pretenție; și (3) datele de contact ale reclamantului – acest lucru va facilita și accelera procesarea reclamației. Cerințele specificate în fraza precedentă sunt doar sub formă de recomandare și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără descrierea recomandată a reclamației.

6.6. În cazul în care datele de contact furnizate de reclamant se modifică în timpul tratării reclamației, reclamantul este obligat să notifice vânzătorul.

6.7. Reclamantul poate atașa la reclamație dovezi (de exemplu, fotografii, documente sau produsul) legate de obiectul reclamației. Vânzătorul poate, de asemenea, să solicite reclamantului să furnizeze informații suplimentare sau să trimită dovezi (de exemplu, fotografii) dacă acest lucru facilitează și accelerează tratarea reclamației de către vânzător.

6.8. Vânzătorul răspunde imediat la reclamație, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acesteia.

7. MODALITĂȚI EXTRAJUDICIARE DE SOLUȚIONARE A PLÂNGERILOR ȘI RECLAMAȚIILOR ȘI REGULI DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI

7.1. Informații detaliate privind posibilitatea Clientului care este consumator de a utiliza modalități extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de exercitare a pretențiilor, precum și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor la adresa: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2. Există, de asemenea, un punct de contact la președintele Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor (telefon: 22 55 60 333, e-mail: [email protected] sau adresă scrisă: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varșovia), a cărui sarcină este, printre altele, de a oferi asistență consumatorilor în chestiuni privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum.

7.3. Consumatorul are la dispoziție următoarele exemple de proceduri extrajudiciare de reclamație și despăgubire: (1) o cerere de soluționare a litigiului la o instanță amiabilă permanentă pentru consumatori (pentru mai multe informații, a se vedea: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) o cerere de soluționare extrajudiciară a litigiilor la un inspector provincial al Inspecției Comerciale (pentru mai multe informații, a se vedea site-ul web al inspectorului cu jurisdicție asupra locului de desfășurare a activității vânzătorului); și (3) asistența unui mediator județean (municipal) pentru consumatori sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (de exemplu, Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi). Consilierea este oferită, printre altele, prin e-mail la adresa [email protected] și la numărul de asistență telefonică pentru consumatori 801 440 220 (linia de asistență telefonică este deschisă în zilele lucrătoare, între orele 8:00 și 18:00, costul apelului conform tarifului operatorului).

7.4. O platformă pentru soluționarea online a litigiilor dintre consumatori și comercianți la nivelul UE (platforma ODR) este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR este o platformă interactivă

și multilingv, cu un ghișeu unic pentru consumatorii și comercianții care doresc soluționarea extrajudiciară a unui litigiu privind obligațiile contractuale care decurg dintr-un contract de vânzare sau de prestări de servicii online (pentru mai multe informații, a se vedea site-ul web al platformei în sine sau adresa de internet a Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8. DREPTUL DE RETRAGERE

8.1. Un consumator care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din contract fără a da niciun motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor prevăzute la punctul. 8.8 din Termeni și condiții. Trimiterea declarației înainte de termenul limită este suficientă pentru a-l respecta. Declarația de retragere poate fi făcută, de exemplu:

8.1.1. în scris la adresa: ul. Solec, nr. 18, sediul B21, Varșovia, 00-410, poștă: Varșovia POLONIA

8.1.2. în formă electronică prin e-mail la adresa: [email protected].

8.2. returnarea Produsului – bunuri mobile (inclusiv bunuri mobile cu elemente digitale) în cadrul retragerii din contract se poate face la adresa: ul. Solec, nr 18, sediul B21, Varșovia, 00-410, poștă: Varșovia POLONIA

8.3. Un model de formular de retragere este inclus în anexa nr. 2 la Legea privind drepturile consumatorilor și este disponibil în plus la alin. 12 din Regulament. Consumatorul poate utiliza modelul de formular, dar nu este obligatoriu.

8.4. Perioada de retragere din contract începe:

8.4.1. pentru un contract în executarea căruia vânzătorul livrează produsul, fiind obligat să transfere proprietatea sa – de la intrarea în posesia produsului de către consumator sau de către o terță parte indicată de consumator, alta decât transportatorul, și în cazul unui contract care: (1) include mai multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți – de la luarea în posesie a ultimului Produs, lot sau parte sau (2) constă în livrarea regulată a Produselor pentru o perioadă determinată – de la luarea în posesie a primului Produs;

8.4.2. pentru alte contracte – de la data încheierii contractului.

8.5. În cazul retragerii dintr-un contract la distanță, contractul se consideră că nu a fost încheiat.

8.6. Produse – bunuri mobile, inclusiv bunuri mobile cu elemente digitale:

8.6.1. Vânzătorul este obligat să ramburseze imediat consumatorului, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației de retragere a consumatorului, toate plățile efectuate de consumator, inclusiv costurile de livrare a Produsului – obiect mobil, inclusiv a obiectelor mobile cu elemente digitale (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din metoda de livrare aleasă de consumator, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită disponibilă pe site-ul web). Vânzătorul va rambursa plata folosind aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de rambursare care nu implică niciun cost pentru consumator. În cazul Produselor – bunuri mobile (inclusiv bunuri mobile cu elemente digitale) – dacă Vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși Produsul de la consumator, Vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la consumator până când a primit Produsul înapoi sau până când consumatorul a furnizat dovada returnării acestuia, oricare dintre aceste evenimente se produce primul.

8.6.2. În cazul Produselor – bunuri mobile (inclusiv bunuri mobile cu elemente digitale) – consumatorul este obligat să returneze Produsul vânzătorului imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data la care a renunțat la contract, sau să îl predea unei persoane autorizate de vânzător să îl ridice, cu excepția cazului în care vânzătorul s-a oferit să ridice el însuși produsul. Este suficient să trimiteți Produsul înapoi înainte de termenul limită.

8.6.3. Consumatorul este răspunzător pentru orice diminuare a valorii Produsului – un articol mobil (inclusiv un articol mobil cu elemente digitale) – care rezultă din utilizarea Produsului dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului.

8.7. Produse – conținut digital sau servicii digitale:

8.7.1. În cazul unei retrageri dintr-un contract de furnizare a unui Produs – conținut digital sau serviciu digital – Vânzătorul, de la data primirii declarației de retragere a consumatorului, nu poate utiliza alt conținut decât datele cu caracter personal furnizate sau create de consumator în timpul utilizării Produsului – conținut digital sau serviciu digital – furnizat de către Vânzător, cu excepția conținutului care: (1) sunt utile numai în legătură cu conținutul digital sau serviciul digital care a făcut obiectul contractului; (2) se referă exclusiv la activitatea consumatorului în timpul utilizării conținutului digital sau a serviciului digital furnizat de vânzător; (3) au fost combinate de către comerciant cu alte date și nu pot fi extrase din acestea sau pot fi extrase numai cu un efort disproporționat; (4) au fost produse de consumator împreună cu alți consumatori care le pot utiliza în continuare. Cu excepția cazurilor menționate la punctele (1)-(3,) de mai sus, vânzătorul pune la dispoziția consumatorului, la cererea acestuia, conținuturi, altele decât datele cu caracter personal, care au fost furnizate sau create de către consumator în cursul utilizării conținutului digital sau a serviciului digital furnizat de către vânzător. În caz de retragere, vânzătorul poate împiedica consumatorul să utilizeze în continuare conținutul digital sau serviciul digital, în special prin împiedicarea accesului consumatorului la conținutul digital sau la serviciul digital sau prin blocarea contului de utilizator, ceea ce nu afectează drepturile consumatorului menționate în fraza anterioară. Consumatorul are dreptul de a recupera conținutul digital

conținutul digital de la vânzător în mod gratuit, fără obstacole din partea vânzătorului, într-o perioadă de timp rezonabilă și într-un format de uz curent care poate fi citit automat.

8.7.2. În cazul retragerii din contractul de furnizare a unui produs – conținut digital sau serviciu digital, consumatorul este obligat să înceteze să mai utilizeze conținutul digital sau serviciul digital și să îl pună la dispoziția terților.

8.8. Eventualele costuri asociate retragerii de către consumator, pe care acesta este obligat să le suporte:

8.8.1. În cazul Produselor – bunuri mobile (inclusiv bunuri mobile cu elemente digitale) – dacă consumatorul a ales o metodă de livrare a Produsului, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită disponibilă pe Site, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare suportate de acesta.

8.8.2. Pentru Produsele – bunuri mobile (inclusiv bunuri mobile cu elemente digitale) – consumatorul va suporta costurile directe de returnare a Produsului.

8.8.3. În cazul unui Produs – serviciu, a cărui executare – la cererea expresă a consumatorului – a început înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul care își exercită dreptul de retragere după ce a făcut o astfel de cerere, este obligat să plătească pentru serviciile executate până la retragere. Suma care trebuie plătită se calculează proporțional cu ceea ce a fost furnizat, ținând seama de prețul sau remunerația convenită în contract. În cazul în care prețul sau remunerația este excesiv, baza de calcul a acestei sume este valoarea de piață a prestației efectuate.

8.9. Consumatorul nu are dreptul de retragere dintr-un contract la distanță în ceea ce privește contractele:

8.9.1. (1) pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care vânzătorul a prestat serviciul în întregime cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de prestarea serviciului de către vânzător că, după prestarea serviciului de către vânzător, își va pierde dreptul de retragere și a recunoscut acest lucru; (2) în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile pieței financiare asupra cărora vânzătorul nu exercită control și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere; (3) în care obiectul prestației este un Produs – un obiect mobil (inclusiv un obiect mobil cu elemente digitale) – care nu este prefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia; (4) în care obiectul prestației este un Produs – un obiect mobil (inclusiv un obiect mobil cu elemente digitale) – supus unei deteriorări rapide sau care are un termen de valabilitate scurt; (5) în care obiectul prestației este un Produs – un lucru mobil (inclusiv un lucru mobil cu elemente digitale) – livrat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare; (6) în care obiectul prestației sunt Produse – bunuri mobile (inclusiv bunuri mobile cu elemente digitale) – care, după livrare, datorită naturii lor, sunt combinate în mod inseparabil cu alte bunuri mobile, inclusiv bunuri mobile cu elemente digitale; (7) în care obiectul prestației sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea Contractului de vânzare, a căror livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile de pe piață, asupra cărora Vânzătorul nu are niciun control; (8) în care consumatorul a solicitat în mod expres ca Vânzătorul să se deplaseze la el în scopul efectuării unei reparații sau întrețineri urgente; dacă Vânzătorul prestează, în plus, alte servicii decât cele solicitate de consumator sau furnizează Produse – bunuri mobile (inclusiv bunuri mobile cu elemente digitale) -,altele decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau întreținerii, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în ceea ce privește serviciile sau Produsele suplimentare; (9) în cazul în care obiectul furnizării este o înregistrare sonoră sau vizuală sau un program informatic furnizat în ambalaj sigilat, dacă ambalajul este deschis după livrare; (10) pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament; (11) încheiate prin intermediul unei licitații publice; (12) pentru furnizarea de cazare, alta decât cea în scop rezidențial, transportul de bunuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, evenimente sportive sau culturale, dacă în contract se specifică data sau perioada de prestare a serviciului; (13) pentru furnizarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport material pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care vânzătorul a început executarea cu consimțământul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de prestarea serviciului de către vânzător că își va pierde dreptul de retragere după ce vânzătorul a executat serviciul și a confirmat prestarea acestuia, iar vânzătorul a furnizat consumatorului confirmarea menționată la art. 15 alineatele (1) și (2) sau la articolul 21 alineatul (1) din Legea privind drepturile consumatorilor; (14) pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care consumatorul a solicitat în mod expres vânzătorului să se deplaseze la domiciliul consumatorului pentru reparații, iar serviciul a fost deja executat integral cu acordul expres și prealabil al consumatorului.

8.10. Prevederile cuprinse în această secțiune 8. din Termeni și Condiții referitoare la consumator se aplică începând cu 1 ianuarie 2021 și pentru contractele încheiate începând cu această dată și Clientului sau Clientului persoană fizică care încheie un contract în legătură directă cu activitatea sa comercială, atunci când din conținutul acestui contract rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru această persoană, care rezultă în special din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție în baza prevederilor privind Registrul Central și Informații privind activitatea comercială.

9. DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORII

9.1. Prezenta clauză 9 din Termeni și Condiții și toate dispozițiile conținute în aceasta se adresează și, prin urmare, sunt obligatorii numai pentru un Client sau Destinatar al Serviciilor care nu este consumator, iar începând cu 1 ianuarie 2021 și pentru contractele încheiate de la această dată, care nu este și o persoană fizică ce încheie un contract în legătură directă cu propria sa

activitatea comercială, atunci când din conținutul prezentului contract rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru această persoană, care rezultă în special din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea comercială.

9.2. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii acestuia. Retragerea din Contractul de vânzare în acest caz poate avea loc fără a oferi vreun motiv și nu dă naștere la nicio pretenție din partea Clientului față de Vânzător.

9.3. Răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției pentru Produs sau neconformitatea Produsului cu Contractul de vânzare este exclusă.

9.4. Vânzătorul răspunde la reclamație în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii acesteia.

9.5. Vânzătorul are dreptul de a limita metodele de plată disponibile, inclusiv de a solicita plata anticipată integrală sau parțială, indiferent de metoda de plată aleasă de către Client și de faptul că a încheiat un Contract de vânzare.

9.6. Furnizorul de servicii poate rezilia contractul de furnizare de servicii electronice cu efect imediat și fără a indica motivele, prin trimiterea unei declarații relevante către Client.

9.7. Răspunderea Furnizorului de servicii/vânzătorului față de Client/Client, indiferent de temeiul său juridic, este limitată – atât în cadrul unei singure revendicări, cât și pentru toate revendicările în total – la valoarea prețului plătit și a costurilor de livrare în cadrul Contractului de vânzare, dar nu mai mult de suma de o mie de zloți. Limitarea sumei menționate în fraza precedentă se aplică tuturor creanțelor formulate de către client/client împotriva furnizorului de servicii/vânzătorului, inclusiv în cazul în care nu există un contract de vânzare sau nu are legătură cu un contract de vânzare. Furnizorul de servicii/vânzătorul este răspunzător față de Beneficiarul de servicii/Client numai pentru daunele tipice previzibile la momentul încheierii contractului și nu este răspunzător pentru profituri pierdute. Vânzătorul nu este, de asemenea, răspunzător pentru orice întârziere în transportul transportului transportului.

9.8. Orice litigiu care apare între Vânzător/Prestator de servicii și Client/Client se va supune instanței judecătorești care are jurisdicție la sediul Vânzătorului/Prestatorului de servicii.

10. DISPOZIȚII FINALE

10.1. Vânzătorul face posibilă emiterea și accesarea de către Clienții săi a opiniilor cu privire la Produse și la Site în termenii indicați în această secțiune a Termenilor și Condițiilor.

10.2. Clientul poate emite o opinie prin utilizarea unui formular pentru a adăuga o opinie despre un Produs sau un Site Web. Acest formular poate fi pus la dispoziție direct pe Site-ul web (inclusiv printr-un widget extern) sau poate fi pus la dispoziție printr-un link individual primit de către Client după cumpărare la adresa de e-mail furnizată de Client. Atunci când adaugă o opinie, Clientul poate adăuga, de asemenea, o evaluare grafică sau o imagine a Produsului – dacă o astfel de opțiune este disponibilă în formularul de opinie.

10.3. O opinie privind un Produs poate fi emisă numai pentru Produsele achiziționate efectiv pe Site-ul Vânzătorului și de către Clientul care a achiziționat Produsul care face obiectul opiniei. Este interzisă încheierea de contracte de vânzare fictive sau false pentru a emite o opinie asupra unui Produs. O opinie privind site-ul web poate fi emisă de o persoană care este client al site-ului web.

10.4. Adăugarea unei opinii de către Clienți nu poate fi utilizată pentru activități ilegale, în special pentru activități care constituie un act de concurență neloială sau activități care încalcă drepturile personale, drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale Vânzătorului sau ale unor terțe părți. Atunci când adaugă o opinie, Clientul este obligat să acționeze în conformitate cu legea, cu prezenții Termeni și Condiții și cu bunele moravuri.

10.5. Opiniile pot fi puse la dispoziție direct pe site-ul web (de exemplu, lângă un anumit Produs) sau într-un serviciu extern de colectare a opiniilor cu care Vânzătorul cooperează și la care este legat pe site-ul web (inclusiv printr-un widget extern plasat pe site-ul web).

10.6. Vânzătorul se va asigura că opiniile publicate despre Produse provin de la Clienții săi care au cumpărat Produsul respectiv. În acest scop, Vânzătorul va lua următoarele măsuri pentru a verifica dacă opiniile provin de la Clienții săi:

10.6.1. Publicarea unei opinii emise prin intermediul formularului disponibil direct pe Site necesită o verificare prealabilă din partea Prestatorului. Verificarea constă în verificarea conformității unei opinii cu prezenții Termeni și Condiții, în special verificând dacă persoana care emite o opinie este un Client al Site-ului – în acest caz, Vânzătorul verifică dacă persoana a efectuat o achiziție pe Site, iar în cazul unei opinii privind un Produs, verifică suplimentar dacă persoana a achiziționat Produsul recenzat. Verificarea are loc fără întârzieri nejustificate.

10.6.2. Vânzătorul trimite Clienților săi (inclusiv prin intermediul unui serviciu extern de feedback cu care cooperează) un link individual la adresa de e-mail furnizată de Client în momentul achiziției – în acest fel, accesul la formularul de feedback este acordat numai Clientului care a achiziționat Produsul pe Site-ul web.

10.6.3. În cazul în care Vânzătorul are îndoieli sau obiecții adresate Vânzătorului de către alți Clienți sau de către terți cu privire la faptul că o anumită opinie provine de la un Client sau că un anumit Client a achiziționat un anumit Produs, Vânzătorul își rezervă dreptul de a contacta autorul opiniei pentru a clarifica și confirma că acesta este de fapt un Client al Site-ului sau că a achiziționat Produsul recenzat.

10.7. Orice comentarii, apeluri împotriva verificării unei opinii sau obiecții cu privire la faptul că o anumită opinie provine de la un Client sau dacă un anumit Client a achiziționat un anumit Produs pot fi prezentate într-o manieră analogă cu procedura de reclamație indicată în Secțiunea 6 din Termeni și Condiții.

10.8. Vânzătorul nu plasează sau nu însărcinează o altă persoană să plaseze opinii sau recomandări false ale Clienților și nu denaturează opiniile sau recomandările Clienților pentru a-și promova Produsele. Vânzătorul oferă atât recenzii pozitive, cât și negative. Vânzătorul nu furnizează opinii sponsorizate.

11. DISPOZIȚII FINALE

11.1. Contractele încheiate prin intermediul site-ului web se încheie în limba poloneză.

11.2. Modificarea termenilor și condițiilor:

11.2.1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica Termenii și condițiile din motive importante, de exemplu: modificări ale legislației; modificări ale metodelor de plată și de livrare – în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a prevederilor acestor Termeni și condiții.

11.2.2. În cazul încheierii unor contracte continue pe baza acestor Termeni și Condiții (de exemplu, furnizarea de Servicii electronice – Cont), Termenii și Condițiile modificate sunt obligatorii pentru Client dacă sunt îndeplinite cerințele specificate la articolul 384 și 384[1] din Codul civil, adică dacă Clientul a fost notificat corect cu privire la modificări și nu a reziliat contractul în termen de 15 zile calendaristice de la data notificării. În cazul în care modificarea Termenilor și condițiilor are ca rezultat introducerea unor noi taxe sau o creștere a taxelor actuale, Clientul are dreptul de a rezilia contractul.

11.2.3. În cazul încheierii unor contracte de altă natură decât contractele continue (de exemplu, contractul de vânzare) pe baza acestor Termeni și Condiții, modificările aduse Termenilor și Condițiilor nu vor afecta în niciun fel drepturile dobândite de către Beneficiarii Serviciilor/Clienți înainte de data intrării în vigoare a modificărilor aduse Termenilor și Condițiilor, în special, modificările aduse Termenilor și Condițiilor nu vor afecta comenzile deja plasate sau efectuate și contractele de vânzare încheiate, executate sau executate.

11.3. Chestiunile care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții sunt guvernate de dispozițiile general aplicabile ale legislației poloneze, în special: Codul civil; Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Jurnalul de legi 2002 nr. 144, poziția 1204, cu modificările ulterioare); Legea privind drepturile consumatorilor; și alte dispoziții relevante din legislația universal aplicabilă.

11.4. Acești Termeni și condiții nu exclud dispozițiile aplicabile în țara de reședință obișnuită a consumatorului care încheie un contract cu furnizorul/vânzătorul de servicii, care nu pot fi excluse prin contract. Furnizorul de servicii/vânzătorul va garanta în acest caz consumatorului protecția acordată acestuia în baza dispozițiilor care nu pot fi excluse prin contract.

12. MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE (ANEXA NR. 2 LA LEGEA PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR)

Model de formular de retragere(acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

– Destinatarul:

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410 easyklima.pl [email protected] 

– Prin prezenta, eu/noi(*) notific(*) retragerea mea/noastră din contractul de vânzare a următoarelor bunuri(*) contractul de livrare a următoarelor bunuri(*) contractul de manoperă a următoarelor bunuri(*)/prestare a următoarelor servicii(*)

– Data încheierii contractului(*)/recepției(*)

– Numele și prenumele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai în cazul în care acest formular este trimis pe hârtie)

– Data

(*) Se șterge dacă nu este cazul.

Preferințele privind cookie-urile

Puteți accepta, ajusta sau respinge utilizarea tuturor modulelor cookie și a tehnologiilor similare. Puteți face alegeri detaliate folosind opțiunile de mai jos. Vă puteți modifica setările în orice moment.